7 Ekim 2013 Pazartesi

En güzel çizmeler

Merhabalar sevgili moda sever okurlar. Bugün nasılsınız bakalım. Ben çok iyiyim ve umarım siz de benim gibi iyisinizdir bugün. Havalar gerçekten çok güzel şu anda. Birazdan da dışarı çıkıp bu güzel havanın tadını çıkartmayı planlıyorum aslında. Bu güzel havalar bir daha kolay kolay gelmez o yüzden de iyi değerlendirmek lazım. Ama bunu yapmadan önce blogumu boş bırakmayaım dedim ve çizmeleri yazdığım bloguma geri geldim ve size yazmaya başladım. Bu yazımda gözüme en çok takılan çizme modelleri olan konumuzdan bahsetmek istiyorum biraz. son bahar modasını beraber bir ele alalım diyorum. Hadi o zaman hiç vakit kaybetmeden başlayalım.
Çizmeler her zaman en sevdiğim ayakkabı şekillerinden biri olmuştur. Gerçekten çok kadınsı ve güzel durduklarını düşünmüşümdür her zaman. Bu yüzden de sanırım sadece vitrinlerden çizme bakmak bile her zaman da hoşuma giden bir aktivite olmuştur. Ama ne var ki çizme kombinleri yapmak biraz zordur. Mesela İspanyol paça bir pantolon giyindiğiniz zaman uzun bir çizme giyinmeniz biraz saçma olacaktır.genel olarak dar paça veya skinny jeanlerle beraber kullanmanız daha güzel bir görüntü oluşturur. Çizmeleri biraz pantolonunuzun devami ve ya bir aksesuarı olarak düşünmeniz gerekiyor ki üzerinizdeki kombine tam olarak uygun bir şekilde giyindiğinizden bu şekilde emin olabilirsiniz.
Çizme Şıklığı 
En güzel çizme modelleri hangi ayakkabı markalarında?

Ayakkabıcılarda gezinmek ve ayakkabı alışverişi yapmak her bayanın zevki olduğu gibi benim de vazgeçilmez zevkim haline geldi. Hele çizmelere asla karşı koyamıyorum denebilir. Peki en güzel çizme modellerini hangi ayakkabı markalrında bulabiliriz diye soracak olursanız ben size bir iki adet isim veririm sadece. Bunlardan biri hotiç markası. Bu markanın hemen hemen tüm  ayakkabılarına her sezon aşık omadan kendimi alamıyorum. Nine west de ayakkabı konusunda bir o kadar başarılı bir marka. Çantaları da gerçekten çok göz alıcı ama ayakkabılar o kadar güzel ki içeri girdiğinizde çantalara bakacak zamanınız bile olmuyor diyebilirim size. Şimdilik bu kadar bayanlar. Yakında yeni yazımla yeniden karşınızda olacağım. Hepiniz kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder