12 Eylül 2013 Perşembe

Çizme trendlerinden son haberler

Merhaba sevgili okurların çizme bloğumda yeniden size yazıyorum J Umarım siz de benim gibi mutlu ve huzurlu bir güne uyanmışsınızdır. Böylece bu yazımı da keyifle okuyabilirsiniz. İyi dileklerimden sonra da lafı fazla uzatmadan hemen konumuz olan çizmelere geçmek istiyorum. Bildiğiniz gibi bloğumda size gözüme takılan trendlerden örnekler veriyorum ve sürekli değişen modaya nasıl ayak uydurmanız gerektiği ile ilgili ip uçları veriyorum. Tabi ki bu ip uçları çizme ve ayakkabı konuları üzerinden. Sonuçta her kız bir ayakkabı aşığıdır öyle değil mi J Haydi o zaman bu sezon nasıl çizmeler moda olacak bu sorunun cevabına bakalım.
Çizmeler gerçekten benim tutkum diyebilirim. Renk renk çeşit çeşit bir sürü çizmem var. Gelecek 2013 kış sezonu için de nelerin trend olacağını ve ne tarz çizmeler almam gerektiğini düşündüm ve az çok bir düşüncem oluştu diyebilirim. Çizmelerde ve botlarda bu sene dekolte çok moda. Dekolte derken neyden bahsediyor bu kız diyebilir pek çoğunuz. Çizmelerin bir kısmında genelde de kemer bölgesinde kumaş ya da deri parçası olmuyor. Böyle çizme bot veya ayakkabılara dekolteli ayakkabılar deniliyor. İyi güzel ama bu kış aylarında nasıl üşümeden giyineceğiz inanın bilmiyorum. Etek ve opak çorap kombinleri yaptığımız zamanlarda altında çok hoş duracağını düşünüyorum ama yine de kara kış geldiği zaman laflardan çıkacağını pek de düşünmediğim bir ayakkabı modeli dekolteli ayakkabılar.
Bir diğer çizme trendi de geçen kış sezonundan kalan süper uzun çizmeler. Bu çizmeler dizlerden bir karış yukarı kadar çıkıyor ve genelde de ince topuklu oluyor. Açıkçası çok benim tarzım değil ama giyinen çok fazla insan gördüm ve hemen hemen her ayakkabı mağazasında bulabileceğiniz bir çizme modeli. Sanırım herkese hitap etmediğinden olacak, fiyatları da oldukça yüksek. Evet çizmelerin gerçekten bir albenisi var ama o kadar paraya da değeceğini pek düşünmüyorum ben.

Benim gözüme takılan en son trendler bunlar oldu. Bence bu 2013 kış sezonunda da en gözde trendler bunlar olmaya devam edecek. Beni okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Yeni yazımda yeniden karşınızda olacağım yakın bir zamanda. Takipte kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder